Povestiri din bucătăria mea

Vorbeam recent cu o prietenă despre ritualurile familiei în bucătărie, despre mobilă și ce am mai achiziționat în pandemie. Pentru că multă vreme a trecut de când nu ne – am mai văzut, și știți cum suntem noi femeile, ne place să facem shopping, dar și să ne lăudăm cu noile achiziții. Că parcă au mai mare valoare dacă sunt povestite și împărtășite cu sare și piper așa cum îmi place mie să despic firul în șase, nu în patru cum spune celebra expresie, ceea ce urmează să fac și în articolul de față. Mai mult, când vine vorba de bucătărie, devine deja un subiect fierbinte, de maxim interes, pentru că acolo pregătim cele mai delicioase rețete în cea mai mare parte a timpului pretrecută acasă. Dețin o bucătărie open space, cu puțin mobilier și o insuliță unde luăm masa, albul este predominant; atât mobila, cât și pereții sunt în stil scandinav, minimalist, totul pentru a crea iluzia de spațios și curat. De, ACASĂ pentru noi.

Așadar, cum pălăvrăgeam noi pe canapea, despre cum că, la noi în familie într – o seară soțul gătește și eu spăl vasele, iar în următoarea seară fac eu pe bucătarul, iar el e cu strânsul mesei ( fiind o regulă nouă, implementată în pandemie ), mă întreba prietena cum de am reușit să îl conving să intre în bucătărie și dacă se merită efortul având în vedere că nu prea știe să gătească.

Ei bine, nu a fost dificil. Nu a trebuit să fac nimic personal. Pur și simplu aveam nevoie de un aparat să gătească la aburi în primul rând pentru baietelul nostru, care mai avea un pic și începea diversificarea, iar în al doilea rând, și pentru noi. Perioada asta de stat în casă ne – a făcut să medităm mai mult asupra a ceea ce mâncăm, am avut timp mai mult și pentru sport, am ajuns să facem în fiecare zi, nu doar de două ori pe săptămână ca înainte; soțul lucrând de acasă, mă ajută și cu bebe, și iată așa am început să căutăm cea mai bună variantă să se plieze pe noul nostru stil de viață.

Un stil de viață sănătos, cu un nou membru în familie de doar cateva luni, nu e chiar așa simplu dacă nu ai un ajutor în bucătărie pe care să te bazezi. Și l – am găsit, ca să nu mai prelungesc atâta de v – am plictisit, de pe Franke magazin online, un magazin cu electrocasnice de ultimă generație, care răspunde tuturor nevoilor noastre din prezent.

Este vorba despre un cuptor care face parte din una din cele mai noi colecții ale Franke, și anume colecția Mythos. Ce este special la acesta este faptul că gătește pe bază de aburi, potrivit dorinței noastre; este spațios în cazul în care avem musafiri, putând găti patru feluri de mâncare în același timp, pe 4 nivele, în programul exclusiv Cookassist, ce conține 19 funcții, 60 de rețete automate și 15 programe speciale; în plus e foarte ușor de întreținut datorită sistemului de curățare din dotare. Abia acum a înțeles și prietena motivul pentru care așteptăm cu nerăbdare să ne vină rândul la ¨gătit| ¨, și pun în ghilimele deoarece noi nu facem decât să punem în tavă ce e de pus, iar cuptorul și funcția aleasă își fac treaba fără nicio problemă.

Am ales dintre multe alte opțiuni, cuptorul FRANKE FMY 99 XS / BLACK Full Steam. Îl puteți admira în toată splendoarea lui, în prezentarea imediat ce urmează. Sursă foto; FRANKE.

Cuptoarele incorporabile Franke sunt de mai multe feluri. Diferă prin funcții aparte, captând prin acest mod o gamă largă de clientelă, fiind o strategie de marketing eficientă; sunt gândite astfel încât să mulțumească orice client ce le trece pragul, atât online, cât și direct în showroomuri unde ai parte de personal calificat, gata să ajute doar după câteva descrieri asupra stilului de viață. În calitate de client FRANKE, declar că te simți unic și special, odată ce le treci pragul. Sunt imposibil de refuzat produsele FRANKE, armonizează și înfrumusețează orice tip de bucătărie, mare sau mică, îngustă sau open space, prin design propriu.

După această schimbare radicală pe care am avut – o în bucătărie, pot spune cu mâna pe inimă că ne – a trasnformat pe noi ca oameni. Eram o familie în care gătitul era un chin, mai ales de când cu diversificarea celui mic. Eu eram singurul bucătar. Și să gătești la 3 guri nu pare mult, dar timpul meu s – a înjumătățit odată cu venirea lui Carol în viața noastră; plus că dacă nu îi place mâncarea, trebuie să încropesc repede altă gustare, și tot așa, până nimeresc ceva comestibil și pentru el. Acum, avem o tabliță cu meniul săptămânii, unde fiecare zi e cu bucătarul ei. Doamne, ce bine e psihic să știu că mâine nu e rândul meu la gătit și că îmi pot programa timpul pentru odihnă, dar și că vom avea ceva delicios pe masă la ora cinei. Suntem mai fericiți acum, și totul e mai organizat, ceea ce ne liniștește și ne oferă timp de calitate petrecut împreună.

Mi – ar place să am o casă multifuncțională. Cu aparaturi de ultimă generație să mă scutească de multe treburi care ne fură din timpul nostru prețios; un lux pentru mulți, fie că au copii sau nu.

Lasă un comentariu dacă deții ceva de rangul acesta, și împărtășește alături de mine, ce te salvează pe tine în schimbul timpului liber.

Acest articol a fost scris în cadrul competiției Superblog 2021, ediția de primăvară!

Lasă un comentariu